سوالات درس 13 تا 24 مطالعات اجتماعی نهم

نمونه سوالات درس 13 - 24 مطالعات اجتماعی پایه نهم






برای دانلود بر روی آیکون بالا کلیک کنید
نمونه سوْال مطالعات اجتماعی پایه نهم
خدا خیرت بده
واقعا ممنون خیلی عالی هستند
خیلی خوب بود ممنون
ممنون ...خیلی خوب بود
خیلی ممنون عالی . خدا خیرت بده اینو بخونیم 20 گرفتیم
دمت گرم
سلام عالی بود ممنون 
خیلی عالیع
خووووووووووووب است
کیا میخوان هکر بشن بیان √ @Termuxi
در تلگرام ⭕
۱۰ شارژ ۲۰ تومنی ایرانسل و ۵ شارژ ۱۰ تومنی همراه اول بدو بیا 😱
@Termuxi  ‌ 


عالی  بود 
عای بود ممنون
خیلی ممنون عالی
سولات امتحانی مهم مطالعات نهم درس 13 تا 22
جمعه ۶ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۴۲ یوزرنیم و پسورد نود32 موبایل
In the name of Allah. Thanks for visiting my
favorite site. I want to give you a secure and completely free site for
username and new password for nod32 to your dear friends.

This site is completely safe and trusted,
only nod32 has blocked this site for userning and its passwords.

Disable 32None before. This is also the address of the site with love: passn32.ir
passn32.ir
به درد من نخورد شاید به درد تو بخوره

خیلی خوب بود مرسی

خیلی عالیه واقعا مرسی ازتون 

عالی خیلی موفق باشید 😉😄😁😄😁😄

شنبه ۳ اسفند ۹۸ , ۱۲:۲۲ ریحانه خراسانی

سوالات عالیه معلم خودم از این سایت سوالاتو میگیره

بسیار جالب است ولی اگر میشد صفحه ی هر سوال را مینوشتید بهتر بود.

خیلی خوب بود مرسی لطف کردید😘😁🤩

خیلی خوب بود ممنون

 

خیلی خوب بود ممنون

 

عالی 20

هفتم و هشتم نمونه سوالات استفاده کردم 

الان هم نهم دارم ازش استفاده میکنم

خیلی خوب بود دمتون گرم

دمتون گرم

@Gamshid0011 

خوبه اما خیلی توهم توهمه🤧🙁

چسسسسسههههههه...

واسه من باز نمیکنه میگ برنامه ای نصب کن ک بازکنه چی نصب کنم ؟ 

عالی بودددددددد👍

چرا دوروغ میگید این نمیاره 

سلام باز نمیشه😑😲🤕

خدا خیرتون بده اجرتون به خدا 

ممنونم واقعا  عالی بود


 

مرسی عالی بود

ناموسا دمتون گرم من فردا امتحان دارم یعنی بیشتری لمون امتحان داریم بدرد من خورد این فایل دمتون گرم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan